Συχνές Ερωτήσεις

Είστε συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ;

Ναι το κέντρο φυσικοθεραπείας είναι συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ και οι θεραπείες εκτελούνται μόνο με ραντεβού.

Τι ώρες είστε ανοικτά;

Επειδή τα αναγραφόμενα ωράρια μπορεί να μεταβάλλονται για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας επικοινωνήστε μαζί μας.

ΤΙ είναι η προηγμένη φυσικοθεραπεία;

Είναι φυσικοθεραπεία με μηχανήματα προηγμένης τεχνολογίας όπως ο κρουστικός υπέρηχος και το K-Laser.

Ποιο είναι το κόστος της συνεδρίας;

Εξαρτάται από το πλάνο θεραπείας. Θα πρέπει να προηγηθεί ένα ραντεβού λήψης ιστορικού και αξιολόγησης στο οποίο θα ενημερωθείτε αναλυτικά.

Έχετε ομαδικά τμήματα pilates;

Το clinical pilates έχει σαν στόχο την κινησιοθεραπεία ενός ασθενή και όχι τη βελτίωση φυσικής κατάστασης όπως στα γυμναστήρια. Συνεπώς η συνεδρίες είναι ατομικές και προσαρμοσμένες στην εκάστοτε πάθηση.

Τι είναι το K-Laser;

Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα που  προσφέρει άμεσα αποτελέσματα σε οξύ και χρόνιο στάδιο του πόνου που οφείλεται σε ένα ευρύ φάσμα μυοσκελετικών και νευρολογικών παθήσεων!

Που χρησιμοποιείται ο κρουστικός υπέρηχος;

Η θεραπεία κρουστικών υπερήχων χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου σε τενοντοπάθειες όλων των αρθρώσεων, σε ασβεστοποιό τενοντοπάθεια, καθώς και σε επώδυνους μυϊκούς σπασμούς.

Κάνετε μασάζ;

Κάνουμε θεραπευτική μάλαξη για την αντιμετώπιη μυικών πόνων και λεμφική μάλαξη αλλά όχι ήπιο χαλαρωτικό μασάζ .

Κάνετε κατοίκον επισκέψεις;

Μπορεί να γίνουν κατοίκον επισκέψεις μόνο εαν ο ασθενής είναι αδύνατον να έρθει στο χώρο μας και φυσικά κατόπιν συνενόησης

Σε ποιά περιοχή είστε;

Θα μας βρέιτε στο Γαϊτάνι περιοχή Γιουλαίϊκα δίπλα απο το σούπερ μάρκετ ΑΒ βασιλόπουλος.  Υπάρχει αντίστοιχος χάρτης στη φόρμα επικοινωνίας.