K-Laser Cube

Το K-LASER αποτελεί την πιο καινοτόμο laser θεραπεία του κόσμου! Κι αυτό γιατί περιλαμβάνει τα καλύτερα μήκη κύματος που χρησιμοποιούνται στην φυσικοθεραπεία προσφέροντας τα μεμονωμένα ή και όλα μαζί ταυτόχρονα!

k-laser

Είναι με την ισχύ που διαθέτει και την τεχνολογία υπερπαλμικής εκπομπής (ISP) ένα κορυφαίο laser υψηλής τεχνολογίας, ποιότητας και απόδοσης!  Έχει τη δυνατότητα να φτάσει στις βαθύτερες στοιβάδες που μέχρι τώρα ήταν απροσπέλαστες χωρίς να υπερθερμαίνει  τις επιφανειακές!

k-laser-cube

Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα που  προσφέρει άμεσα αποτελέσματα σε οξύ και χρόνιο στάδιο του πόνου που οφείλεται σε ένα ευρύ φάσμα μυοσκελετικών και νευρολογικών παθήσεων!

k-laser

Το K-Laser μπορεί να εφαρμόζεται σε συχνότητα 2-3 φορές την εβδομάδα με αισθητά αποτελέσματα απο την πρώτη θεραπεία.Ο φυσικοθεραπευτής σκανάρει την επιφάνεια του προβλήματος ή στοχεύει απο σημείο σε σημείο. Η διάρκεια της θεραπείας είναι 10-15 λεπτά και εκτελείται είτε ως μονοθεραπεία είτε συνδυαστικά με θεραπεία κρουστικών κυμάτων. Επίσης μπορεί να εφαρμοστεί ενδιάμεσα απο συνεδρίες κλασικής φυσικοθεραπείας για να επιταχύνει τα αποτελέσματα.

Ενδείξεις και Αποτελέσματα:

Πληγές Δέρματος

• Βοηθάει στην επούλωση των πληγών και επιταχύνεται μέχρι και τις μισές ημέρες η θεραπεία.
  • Αύξηση της έκκρισης κολλαγόνου και ελαστίνης
  • Αναγέννηση και ανάπλαση των κυττάρων
  • Βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή

Κακώσεις συνδέσμων-τενόντων και μυϊκές κακώσεις

• Ελάττωση του πόνου
  • Βελτίωση της κυκλοφορίας
  • Μείωση της φλεγμονής
  • Ενεργοποίηση των ινοβλαστών για έκκριση κολλαγόνου.

Πόνος

• Υπερπόλωση των αισθητικών νευρικών ινών (Α, delta και C) οι οποίες συντελούν στην ελάττωση του πόνου
  • Έκκριση οποιοειδών ουσιών Β-ενδορφίνης και εγκεφαλίνης οι οποίες βοηθούν στην αναλγησία μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Κατάγματα

• Θεαματική αύξηση αναπλαστικής ικανότητας του οστού. Ενεργοποίηση των οστεοβλαστών
  • Βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος: αύξηση οξυγόνου, θρεπτικών συστατικών, βιταμινών, διοξειδίου του άνθρακα.

Εφαρμογή στην φυσικοθεραπεία:

• Αυχενικό σύνδρομο
  • Οσφυαλγία, ισχιαλγία, κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου
  • Περιαρθρίτιδα ώμου, τενοντίτιδες
  • Κακώσεις μυών και τενόντων, διαστρέμματα
  • Οστεοαρθρίτιδα ισχίου και γόνατος
  • Κατάγματα