Θεραπεία Κρουστικών Κυμάτων

Η συσκευή θεραπείας κρουστικών κυμάτων είναι μια νέα μη επεμβατική λύση για πόνο που προέρχεται από το μυοσκελετικό σύστημα. Η εξωσωματική θεραπεία κρουστικών κυμάτων είναι ευρέως διαδεδομένη στους κλάδους της φυσικοθεραπείας, της ορθοπεδικής και της αθλητιατρικής. Οι εφαρμογές σχετίζονται κυρίως με τα τη θεραπεία χρόνιων παθήσεων των μυών και των τενόντων, στη πλάτη και τον αυχένα.

Θεραπεία κρουστικών κυμάτων

Ο μηχανισμός δράσης

Το κρουστικό κύμα είναι ένα ακουστικό κύμα το οποίο μεταφέρει ενέργεια σε σημεία πόνου και στους μυοσκελετικούς ιστούς σε οξεία, υποξεία και χρόνια φάση. Η ενέργεια αυτή επιτυγχάνει την αναγέννηση και την αναδόμηση των οστών, των τενόντων και άλλων μαλακών ιστών.

SHOCKWAVE-IMAGE-2

Αναλγητική δράση - Περιορισμός πόνου

ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΥΙΚΗΣ ΤΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΥΙΚΩΝ ΣΠΑΣΜΩΝ

Η υπεραιμία είναι μία από τις βασικές ιδιότητες της θεραπείας κρουστικών κυμάτων στο
σώμα. Παρέχει καλύτερη μεταφορά ενέργειας σε υπερτονικούς μύες και στους συνδέσμους.
Περεταίρω, προκαλεί μείωση σε παθολογικά προβλήματα μεταξύ της ακτίνης και της μυοσίνης.
Αυτό οδηγεί σε μείωση της μυϊκής τάσης.

SHOCKWAVE-IMAGE-1

ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Ρ

Η δραστηριότητα της ουσίας Ρ (είναι μια διαμεσολαβητική ουσία του πόνου και αυξητικός
παράγοντας) οδηγεί στη διέγερση προσαγωγών αναλγητικών ινών. Επίσης εμποδίζει την
ανάπτυξη οιδήματος και υποστηρίζει την έκκριση ισταμίνης. Η μειωμένη συγκέντρωση μειώνει
τον πόνο στην παθούσα περιοχή και μειώνει το ρίσκο οιδήματος.

SHOCKWAVE-IMAGE-3

Επιτάχυνση της επούλωσης

ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟΥ

Η παραγωγή επαρκούς ποσότητας κολλαγόνου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαδικασία επιδιόρθωσης του τραυματισμένου μυοσκελετικού ιστού και των συνδέσμων. Η τεχνολογία Θεραπείας Κρουστικών Κυμάτων διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και στους εν τω βάθυ ιστούς.

ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Η τεχνολογία Θεραπείας Κρουστικών Κυμάτων επιταχύνει την μετακίνηση αναλγητικών μεταβολιτών, αυξάνει την οξυγόνωση και παρέχει στους τραυματισμένους ιστούς ενέργεια. Υποστηρίζει την απομάκρυνση της ισταμίνης, LA και άλλων παραγόντων οι οποίοι έχουν κυρίως όξινη φύση.

SHOCKWAVE-IMAGE-4

Διάλυση των ασβεστοποιημένων ινοβλαστών

Η τεχνολογία κρουστικών κυμάτων διαλύει τους ασβεστοποιημένους ινοβλάστες και προκαλεί την βιοχημική απασβεστοποίηση και τα δευτερεύοντα συμπτώματα αρθροπάθειας.

SHOCKWAVE-IMAGE-5

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

Η θεραπεία κρουστικών υπερήχων χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου σε τενοντοπάθειες όλων των αρθρώσεων, σε ασβεστοποιό τενοντοπάθεια, καθώς και σε επώδυνους μυϊκούς σπασμούς. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες εφαρμογές της μεθόδου:

• Τενοντίτιδα υπερακανθίου με ή χωρίς επασβεστώσεις
  • Επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis elbow)
  • Παθολογίες του τροχαντήρα του ισχίου – τροχαντηρίτιδα
  • Τενοντίτιδα επιγονατιδικού τένοντα
  • Σύνδρομο πρόσθιου – οπίσθιου κνημιαίου
  • Τενοντίτδα αχιλλείου τένοντα
  • Άκανθας πτέρνας
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Σε ανάπτυξη ουλώδους συνδετικού ιστού μετά από τραυματισμό